FAQ

Koszt przesyłki wynosi 14 zł, a w przypadku zamówienia powyżej 120 zł przesyłka jest darmowa.

Umożliwiamy płatności za pobraniem, przy odbiorze jak zarazem płatności internetowe za pośrednictwem Przelewów 24.

Przesyłki wysyłane są poprzez kurierów z Poczty Polskiej.

Zamówienia są realizowane w ciągu 2-5 dni roboczych (nie wliczając weekendów)

Koszulki zawierają 100% bawełny. Gramatura koszulek wynosi od 150 gm/2 do 180 g/m2.

Aby zachować najtrwalszy haft produkty należy prać w 30° na lewej stronie.

W celu wykonania indywidualnego haftu, konieczne będzie przesłanie zdjęcia/zdjęć w jak najlepszej jakości. Zdjęcie powinno zawierać format 2500x2500 pikseli.
Cena ustalana jest po ustaleniu niezbędnych szczegółów. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

Nie jest wymagane by klient w celu dokonania zakupu musiał rejestrować się na stronie.

Warto zamawiać z wyprzedzeniem ­ chociaż te 16 dni. Zamawiaj z głową! Przy składaniu zamówienia na daną okazję, warto uwzględnić ewentualną wymianę na inny rozmiar. Nie zamawiaj na ostatnią chwilę....

Sporadycznie może się zdarzyć, że odcień tła koszulki nieznacznie różni się od tego w katalogu internetowym; wzór zawsze jest zgodny z zamówieniem. Dochodzi do tego jakość/rozdzielczość monitora.

Oczywiście, wszystko zgodnie z prawami konsumenta i ustawą o sprzedaży na odległość. Więcej informacji w ogólnych warunkach handlowych, czyli w regulaminie sklepu lub zakładce Regulamin. Przy zwrocie kupujący odsyła towar na swój koszt, po wcześniejszej informacji mailowej bądź przez formularz kontaktowy na stronie, max. w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Przy wymianie ­ gdy źle dobrano rozmiar (tabelki z rozmiarami są przy każdym zdjęciu) lub wzór w realu jednak się nie podoba. Przy odsyłaniu towaru do sklepu sugerujemy posiadanie dowodu nadania.

Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia. Gdy taka wiadomość nie zostanie wysłana, proszę jeszcze o sprawdze skrzynki SPAM. Gdy i tam nie pojawi się taka informacja, prosimy o kontakt na adres sklepu: [email protected]

Jest taka możliwość o ile produkt nie został już wykonany i przekazany do wysyłki.

Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:

1) nr. zamówienia

2) informację na jaki towar dokonać wymiany bądź nr konta jeśli tyczy się zwrotu pieniędzy

3) dane kontaktowe ­ imię i nazwisko, mail i nr telefonu

Sklep dokonuje wymiany jedynie towarów nieużywanych, nienoszonych.

Jeżeli przesyłka była obsługiwana przez Poczte Polską i nie została doręczona w przeciągu kilku dni od momentu wysłania przez nas informacji o jej nadaniu proszę udać się do odziału Poczty w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Warto również skontaktować się z nami w tej sprawie a przekażemy nr nadania w celu szybszego odnalezienia paczki na Poczcie.

W trosce o każdego klienta, każdy produkt jest wykonywany inwidualnie na maszynie do haftowania (hafciarce).

Cena produktu uzależniona jest od następujących czynników:

- zapewniamy doskonałość pod względem jakości produktu

- z ogromną dokładnością podchodzimy do każdorazowego zamówienia

- unikatowy produkt, którego nie znajdziecie nigdzie indziej na rynku

- każde zdjęcie na stronie posiada swoją licencję, co oznacza, że takich samych produktów nie znajdziecie na innych stronach

- zapewniamy satysfakcje z produktu, bądź zwrot pieniędzy - umożliwiamy również wymiane na inny rozmiar lub wzór